親身見證選擇you beauty唔駛擔心遇到美容陷阱

隨著年齡的增長,肌膚不知不覺已經邁入了輕熟的階段,開始皮膚好易乾、上濕粉唔貼面、造成脫皮、笑的時候眼四周會有紋。每日照鏡,見到d皮膚越來越差,好擔心,我未到三十㗎唔想咁快有衰老症呀!見到有朋友都keep住每個星期都做facial, 但係聽到佢哋簽嘅 plan 真係有D嚇親咗,我雖然貪靚,但係都唔想被人當水魚咁劏,變成美容陷阱的主角。

所以上網睇下有無sis 好介紹,邊間美容院比較有信譽,睇到唔少貪靚sis都對you beauty 有唔錯的正面評價,而treatment價錢又相比起其他美容院無咁離地,於是上you beauty官網睇下有咩療程可以試下,於是book 咗個古法蒸腳療程,順便feel下 you beauty 係唔係好似d sis 講到咁好,因為依架網上的資訊都唔可以盡信,要親身試過先知 you beauty係唔係一個美容陷阱?

去到you beauty, 美容顧問先了解我皮膚,點解會想做蒸腳,睇下蒸腳的療效係唔係可以幫助我解決身理的問題,經過差唔多15分鐘的咨詢,先開始蒸腳,蒸腳的過程好relax, 完全浸醉於自己的私人空間,唔會有美容顧問係到一邊蒸腳一邊sell 療程,呢45分鐘可以讓我好好休息,充分感受寧靜的空間感。完咗蒸腳,美容顧問就我的程況再細心講解療程上&生活上點配合從而加速改善問題的時間。有專業、細心、了解客戶需要的you beauty美容團隊就唔會驚踩入美容陷阱。

