我的第一次醫美試做療程 – Derma 21 Medical HIFU聚焦超聲波

我好怕痛既,所以一直都未有嘗試進行任何醫美療程,就連最小兒科既激光美容,試做過一次之後都不敢再試。無奈歲月催人,再怕都要面對衰老問題。衰老最可怕既,唔係色斑,唔係皺紋,而係輪廓鬆弛下垂,就算肌膚再好,也令人睇上去感覺老態。自知沒有以前的飽滿,法令紋和眼袋問題都非常嚴重,直到上星期我踏出左重要既一步,就係處女下海試做左Derma 21 Medical既醫美療程HIFU聚焦超聲波。

derma-21-2

Derma 21 Medical HIFU係無創既情況下聚焦到特定皮膚深度,將組織加熱至攝氏60-70℃,直達4.5mm淺表肌腱筋膜(SMAS),熱能可刺激骨膠蛋白再生,令SMAS筋膜層連同肌肉、皮膚一齊收緊,從而達到增生膠原蛋白、改善臉龐下垂、整體性拉提等等既功效。較大既機頭可深入4.5mm的SMAS筋膜層,適用於面頰和下巴位, 而較小既機頭則可深入真皮層以下3.0mm,適合用於前額、顴骨和眼部。

當然我最關心既試做Derma 21既HIFU療程真係零痛楚嗎?
嚴格黎講,那不是痛!痠痺的感覺,除了某d位置會發覺到兩三秒的閃電感覺。我全面做了二百發,每一發機頭會停在面上約十秒,不同部位感覺完全不一樣。治療師第一下係我右邊面頰試做,頭五秒都無咩感覺,之後五秒就有d痠痺的感覺,但絕對可以接受,於是治療師開始於全面連眼和下巴打發。我以為眼下或下巴位感覺會較為強烈,但原來最痛既位置係左面既太陽穴,果十秒之間,痠痛感直達整個面頰,再延至頭頂,更係唯一一個位置機頭離開了,痛感仍然存在,幸好只是仿如輕微的偏頭痛,而且療程後約30分鐘既感覺都消失左。

第一次療程試做後便可見到即時效果,可見到輕微既提升同緊致,即時可見顴大肌及顴小肌整體提升左,明顯肌膚更飽滿及緊致,即時變得小顏。口角肌也明顯提升了,改善嘴角向下垂、摺位及法令紋。額肌提升了,改善了眉型和眼簾下垂的問題; 雙下巴及臉頰拉長了,臉頰輪廓線明顯出現。最後,Derma 21 Medical顧問建議我一連做三次為之一個療程,一個療程後效果約可以維持年半,實際情況因人而異。

